هیأت علمی دانشکده
خدمات دانشجویان
خدمات کارکنان
خدمات دانش آموختگان
منو اصلی
دوباره تلاش كنيد
تور مجازی دانشکده
!!!b1!!!
!!!b1!!!
دانشکده
درباره دانشکده
ریاست دانشکده
رؤسای ادوار
کارکنان
گالری عکس و فیلم دانشکده
معاونت ها
آموزش
پژوهش
فرهنگی
گروه هاي آموزشي
ژئودزی
تعریف گروه
مدیر گروه
مسئول دفتر
اعضای هیأت علمی
کارشناسان آزمایشگاه
کارشناس آزمایشگاه ژئودزی
مقاطع تحصیلی
ارتباط با گروه
فتو گرامتري و سنجش از دور
تعریف گروه
مدیر گروه
مسئول دفتر
اعضای هیأت علمی
كارشناسان آزمايشگاه
آزمایشگاه گروه فتوگرامتری
آزمایشگاه گروه سنجش از دور
گرایش ها
مقاطع تحصیلی
ارتباط با گروه
سیستم های اطلاعات مکانی
تعریف گروه
مدیر گروه
مسئول دفتر
اعضای هیأت علمی
كارشناسان آزمايشگاه
آزمایشگاه گروه GIS
مقاطع تحصیلی
ارتباط با گروه
اعضاي هيات علمي
شاغل
اساتید وابسته
بازنشسته
دانش آموختگان
هیئت مدیره دانش آموختگان دانشکده
دانش آموختگان شاخص بین المللی
دانش آموختگان مقطع دکتری
دانش آموختگان رشته GIS
دانش آموختگان رشته فتوگرامتری و سنجش از دور
دانش آموختگان رشته ژئودزی
میز خدمت(آزمایشی)
آموزش
دکتری
کارشناس ارشد
پژوهش
هیات علمی
دانشجویان
گلستان پژوهشی
تماس با ما
آدرس
تلفن های مستقیم و داخلی
×
مسئول دفتر
نام و نام خانوادگی:
محبوبه صابر
عنوان سازمانی :
مسئول دفتر
میزان تحصیلات:
کارشناسی
تلفن تماس:
88888445 و داخلی 151 و 450
آدرس نامه الکترونیکی:
info_prs@kntu.ac.ir
شرح وظایف
دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آن ها در دفاتر اندیکاتور و اندیکس.
تفکیک و توزیع نامه ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیری آن ها.
انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوط در محل های مخصوص.
تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوطه و تعیین ساعات ملاقات برای آن ها.
تهیه و تنظیم گزارشات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به سرپرست مربوط.
ماشین کردن نامه های دفتر از روی پیش نویس.
ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوط به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آن ها.
آماده نمودن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیون ها و جلسات و سمینار ها برای اطلاع و مطالعه قبلی سرپرست.
تنظیم اوقات جلسات و کمیسیون هایی که در دفتر سرپرست مربوطه تشکیل می شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه.
پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آن ها و در صورت لزوم فراهم نمودن امکانات انجام درخواست های متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آن بدون ملاقات با مقام ذیربط مکان پذیر است.
تهیه پیش نویس برخی از نامه ها و گزارشات و جدول های مختلف به زبان فارسی و حتمالا خارجی.
استفاده ازنرم افزارهی پردازش متن، دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی و دورنگار.
انجام سایر امور ارجاعی مربوط به شغل.
تاریخ به روز رسانی:
1400/01/25
تعداد بازدید:
4087