آیین تجلیل از پیشگامان فن‌آوری ساخت افزودنی با اهدا سردیس و لوح تقدیر.

آیین تجلیل از پیشگامان فن‌آوری ساخت افزودنی با اهدا سردیس و لوح تقدیر.

به گزارش روابط عمومی؛ دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی iMat2023 در تاریخ 7 و8 آذرماه در دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار و یکی از دو بخش عمده آن مرتبط بود با موضوع ساخت افزودنی و یا همان :

Additive Manufacturing

بر اساس برنامه های انجمن مواد و متالوژی و همچنین هیئت رئیسه کنفرانس، تجلیل از پیشگامان فن‌آوری و تکنولوژی ساخت افزودنی در دستور کار قرار داشت و آقایان :

دکتر علیرضا درویش از صنعت، دکتر جمال زمانی از دانشگاههای دولتی و دکتر صادق رحمتی از دانشگاه آزاد بعنوان پیشگامان و مروجین اولیه این تکنولوژی در کشور عزیزمان، انتخاب و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

بنا بر اظهار دبیر اجرایی کنفرانس، جناب آقای دکتر خدایی، گاهی بیش از بیست تا سی سال زمان نیاز است تا ارزش اثرگذاری یک فن‌آوری و دانش مرتبط با آن، در صنعت و جامعه مشخص و هویدا گردد.

فلذا امروزه با توجه به دامنه نفوذ تکنولوژی ساخت افزودنی در بسیاری از امور مهندسی، پزشکی ، و ... ، میتوان به دقت در حسن انتخاب این تکنولوژی توسط جناب آقای دکتر جمال زمانی در اوائل دهه هفتاد پی برد.

برای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، مایه خرسندی است که جناب آقای دکتر جمال زمانی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک مفتخر به دریافت سردیس و لوح افتخار بعنوان پیشگامان اولیه شناسایی، بسط و ترویج فن‌آوری ساخت افزونی در کشور ایران گردیدند.

این موفقیت ارزشمند را به ایشان و خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تبریک عرض میکنیم.

 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1402/10/03
تعداد بازدید:
2219
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.