انتخاب شرکت دانش بنیان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان تیم برتر در زمینه ابزارهای هوشمند خودمراقبتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ رویداد ملی هوش مصنوعی و سلامت، به منظور توسعه و تأثیر هوش مصنوعی در سلامت با حضور رئیس فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده­های مجلس شورای اسلامی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت و جمعی از مسئولان حوزه سلامت، در محل سالن اجلاس سران کشور برگزار شد.

 

این رویداد در سه محور شامل تشخیص تداخلات دارویی، دستیار هوشمند خود مراقبتی و کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی با بهره‌گیری از توانمندی‌های هوش مصنوعی برگزار گردید.

مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت بهداشت خاطرنشان کرد 208 محصول و ایده از طریق یک فراخوان معرفی شدند. با انجام داوری و بررسی دقیق، 13 محصول و ایده بر اساس نیازمندی‌ها و کارایی، به عنوان برگزیده‌های این رویداد معرفی شدند.

در مرحله نهایی، شرکت‌ها در محل سالن اجلاس سران کشور به ارائه طرح‌ها و محصول‌های خود در حضور مسئولان حوزه سلامت پرداختند تا تیم‌های برگزیده معرفی شوند.

 

شرکت دانش­ بنیان زیستل مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی محصول خود که دستگاه ثبت نوار قلب خانگی است و با بهره‌گیری از توانمندی‌های هوش مصنوعی و امکان ویزیت از راه دور، به شناسایی بیماری‌های قلبی می‌پردازد را به عنوان روش نوینی در شناسایی بیماری‌های قلبی معرفی کرد. در نهایت، با نظر تیم داوران، شرکت زیستل به عنوان تیم برتر در زمینه ابزارهای هوشمند خودمراقبتی برگزیده شد.

دکتر حسین حسینی نژاد مدیر عامل شرکت زیستل ضمن قدردانی از زحمات برگزارکنندگان این رویداد خاطرنشان کرد: تمام تلاش تیم زیستل این است که تکنولوژی‌های روز حوزه سلامت در اختیار مردم ایران قرار گیرد و هر کس در هر نقطه از ایران بتواند از وضعیت سلامت قلب خود که مهمترین عضو بدن است آگاهی پیدا کند. با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی و پایش از راه دور این محصول، امکان دسترسی همه مردم ایران به ویژه مناطق دورافتاده و محروم به خدمات با کیفیت پزشکی فراهم می­گردد.

دستگاه نوار قلب زیستل، یک دستگاه کوچک و قابل حمل است که به کمک آن می توانید هر زمان که نگران سلامتی قلب و نامنظمی ضربان قلب خود بودید نوار قلب خود را در کمتر از 30 ثانیه ثبت کرده و از وضعیت قلب خود آگاه شوید.

 

تحلیل نوار قلب توسط هوش مصنوعی، ارسال نوار قلب ثبت شده به پزشک متخصص از طریق نرم‌افزار زیستا و دریافت تحلیل بخشی از قابلیت‌های این دستگاه می‌باشد.

 

برای آشنایی بیشتر با دستگاه ثبت نوارقلب خانگی زیستل روی این لینک کلیک کنید.

تاریخ:
1402/08/28
تعداد بازدید:
2336
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.