نامگذاری بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به نام "غزه"
نامگذاری بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به نام "غزه"
دکتر امیررضا شاهانی اظهار کرد: الحمدالله خدا به ما توفیق داد در این ایامی که دلها به سبب ظلم‌هایی که در غزه در حال وقوع است به هم نزدیکتر شده، همایش غزه را برگزار کنیم.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام ادامه داد: بنا بر فرمایش رسول اکرم(صلی الله علیه و آله)، هرکس صبح کند و اهتمام به امور مسلمانان نکند، مسلمان نیست. همچنین، اگر مردی فریاد بزند و مسلمان به داد او نرسد، مسلمان نیست. این شب ها می بینیم که مردم مظلوم غزه در حال قتل عام شدن هستند. دل انسان با دیدن این جنایت‌‌ها علیه مردم مظلوم غزه می لرزد. ما دوست نداریم جز انسان‌هایی باشیم که به امور مسلمانان کاری نداشته باشیم.
دکتر شاهانی با بیان اینکه متاسفانه عالم استکبار با این جنایات همکاری و همراهی می کند، افزود: حتی مجامع بین‌المللی مثل سازمان ملل هم حمایت و همکاری می کنند. هدف ما از برگزاری این همایش این بود که نشان دهیم برای دانشگاه مهم است که در مقابل ظلم بایستد و از مظلوم دفاع کند. رسالت دانشگاه‌ها در تمام دنیا حمایت از هم نوع است، پس چه کاری مهم تر از این برای ما وجود دارد. پس دانشگاه باید وظیفه خود را در این زمینه انجام دهد‌. اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هم به دبیر کل سازمان ملل، یونسکو و سازمان بهداشت جهانی نامه‌ای دادند و از مردم غزه دادخواهی کردیم.
رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد: بنده به همراه روسای دانشگاه‌های دنیا هم در نامه‌ای دیگر به این سازمان‌ها نامه‌ای جداگانه دادیم و می بینیم که دانشگاه‌های دنیا هم در برابر این فجایع به پا ایستاده‌اند.
وی اعلام کرد: از این پس بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی واقع در پردیس مهندسی ملاصدرا به نام "غزه" نامگذاری میشود.
تاریخ:
1402/08/09
تعداد بازدید:
3344
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.