معاون اداري و مالي
  

شرح وظایف
  • نظارت بر امور اداری و مالی دانشکده
  • نظارت بر نحوه انجام وظائف کارکنان تحت سرپرستی
  • اجرای مقررات انضباطی کارکنان دانشکده و ارائه گزارش های لازم در این زمینه
  • نظارت بر امور مربوط به مرخصی و ماموریت کارکنان دانشکده
  • نظارت بر حساب تنخواه  گردان ، رسیدگی به اسناد ملی و تطبیق آنان با مقررات مالی و ارنباط مستمر با حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه
  • پیش بینی ملزومات مورد نیاز و تامین آنها با همکاری واحدهای ذیربط
  • نظارت بر خریداری تجهیزات و وسایل و ملزومات دانشکده
  • کنترل نحوه نگهداری و استفاده از ملزومات اداری وفنی موجود در انبارها
  • تنظیم برنامه کار مسئولین دفتر ، نقلیه ،  خدمات و هدایت و راهنمایی آنها
  • هماهنگی با واحدهای تابعه حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه در زمینه امور مربوط به اجرای دستورالعمل های صادره از طرف دانشگاه
  • شرکت در شورای دانشکده ، ارائه مسائل و مشکلات اداری و مالی دانشکده و اجرای تصمیمات مقتضی شورا
  • تهیه گزارشهای لازم جهت استفاده مراجع ذیربط
تاریخ به روز رسانی:
1399/08/06
تعداد بازدید:
10956
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.